7 Ekim 2010 Perşembe

Evribadi vants kungfu fayting



Eve akşam 10 buçukta geldim lan ölüyorum. Sabahın deli köründe staja gittim . Hocalarla tanıştık günlerimizi sınıflarımızı ayarladık neyim. Sonra beyimle buluştum bi çay-tavla yaptık ki tadından yinmez 4-1 yendim artık dörtten sonra bıraktı çünkü ehehehe.  Ondn sonra da akşamki dersim 9 buçukta bitti. Bu geceki Ankara ayazında metroya yürüdüm. İkinci öğretim okumak kışa yaklaşırken zorlaşmakta beybiğğ. Bi de bugün bana oldukça soğuk bi kış yaşıycağımız söylendi ki vay .mına koyuyum dedim içimden bokumuz donacak. Zira bugün komple tüm vücut hatlarım donarak kaskatı kesildiler. Bu arada spora yazıldım yavrular bu habere çok sevindiniz değil mi. Evet ben de çok sevindim çocuklar gibi şenim hatta ağzımdan köpükler çıkarıyorum. Pazartesi başlıycim. Bu arada kpss için gideceğim dersane bağa msj atmış; “cumartesi gelme haftaya gel” diye “hayırdır inşallah hey neler hayatta” diye cvp yazdım. Pek muhterem zatlarınızın da fark ettiği gibi şu vakitte oldukça cıvığım. Ay lav cıvık. Bikausss felaket yorgunum ayaklarım topukludan ağrıyo geri kalanım da koşturmaktan ve soğuktan bitap düşmüş durumda. Zihnim meşgul efenime söyliyim makale özeti çıkarmak zorundayım. Eskişehirde yapılcak bi kongre içün araştırma yapmak zorundayım ve kıbrıstaki kongreye de bildiri yolluycam, çalışmaya başlamam gerek çünkü şubata kadar bitmek zorunda. Bi ara da kpssye başlasam iyi olcak. Of şiştim hadi uyuyak.

not: bu arada başlık şarkı sözü ve konuyla çok alakasız ama olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder