1 Eylül 2010 Çarşamba
Cırcır böcek
Balkonumda bi cırcır böceği var çok tırsıttırıyor beni. Sanki bu ibiş odama girer, beni sokar, derimin altına larvalarını bırakır gibi geliyo. Sonra ohaa cırcır böceği lan bu diyip kendimi sakinleştirme triplerine giriyorum. Farkına vardım ben böcek sevmiyorum beybi. Küçükken çok severmişim cebime doldurur eve getirirmişim annem anlatır arada. Şimdi nooliyse bağa bi tiksinti oluştu. Piskolojik temelerle dayandırıyım ben bunu hohoy dedim. Aceba kötü bi olay mı yaşadım ben bi böcekle geçmişimde felan. Yok! Öpüp koklarmışım bu ne sevgi ah bu ne ızdırap babında!. Ahaha (kendi kendine gülme efekti) ay hatırlıyorum(bak biliyosan anlatmıyım) ben malı 10-11 yaşında falanım kokakolanın beyle tuzluk gibi minik şişeleri vardı içinde şeker mi ne bokumsa öyle bişiyi olurdu. Şekerini yer evde bir adet sinek bulur bu zavallı hayvanı içine tıkar evcil hayvan diyerekten beslerdim sonuç olarak bolca sinek öldürdüm bn bu yolla. Eve sinek girince kimse dokunmaz, o hayvan aynen bana havale. Ben bir örümcek gibi (sazlıklardan havalan bir ördek gibi sesin ) o sineği ağıma düşürür sonra da kanatlarını koparır nıhahaha. Bu da şeye benzedi. “alıcam bu eşeği binicem sırtına vurucam kırbacı vurucam kırbacı” ben bu cümlenin ne geyiğini yapmışımdır yarebbi (sana geliyorum). Ah mazi düştü şindi aklıma. Bi gün lisedeyim, neyse arkadaşlarımla servisnen okula gidiyoz bu repliği tekrarlıyoruz gülüyoruz malız fln işte. Bi arkadaşım da bende tekrarlıyım lan dedi “alcam bu eşeği sırtına bincem kırbaç da alcam” dedi. Naapcan be eşeğe diye soru soruldu ortamda doğal olarak. Yani burdan çıkan şey ergenken eşek bile demekki bi fetiş, bi seks objesi oluyo bal bebeyim evet bu kanaate vardım. Eheeheh göte gitmesin diye yazı buraya bağladım konuyu aslında. Evet neymiş ergenlik lise neyim güzelmiş. Allaam yıllar geçti bu sene koduğumun ünisi bitcek ondan sonra noolcak acep oyy dertlendim. Ağzına tükürdüğümün cırcır böceği.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder