1 Eylül 2010 Çarşamba

İlk Zırva

Evet ilk yazımı ona ithaf etmek istiyorum, ona…Cino’ya! bendenizin neslinin pek iyi bildiği efendime söyliim ağzının köpürdüğü salyasını akıtarak yediği bir çikilataydı kendileri, "dı" diyorum çünkü artık piyasada bulunmamakta… tarifsiz kederler içindeyim neden yok artık sorarım size ey okur! Şimdi yok milkalar yok ülker çikilatalı gofretler böyle bi ayaklar denyoluklar. Zaten sinirliyim. Mahalle bakkalına hatta cinoya bile kızgınım. Hep koduğumun hormonları yüzünden, tükürdüğümün ağlak nemcisinden tuzsuz deli bekirine geçiş yapıyorum periyodik (o ye!) zamanlarla. Daha iki dk önce balkondaki karıncaya çok kızdım misal. Senin 10. katta ne işin var ibiş! Bi sigara keyfim var balkona çıktım zıkkımlanıyorum, bıdı bıdı geziyo bi de üzerime üzerime geliyo… dumanını üstüne üfledim ki kafa yapsın hayvanda, iki yalpalasın dursun bi duvara yaslansın neyim. Ama yok tiryaki sanki o biçim dayı dayı yürüyo üstüme üfledim de geriye uçtu godoş! snra da sigaram bitti ne diyodum ben çok kızgınım evet. Biraz önce baktım neden kızgınmışım lan ben diye. Ben de premenstruel sendrom varmış. Vohoov böyle diyince de sanki hiç bilinmedik çözümü olmayan acayip nadir ve bir o kadar da çaresiz bi hastalığa tutulmuşum gibi oldu. Fekat öyle diil bildiğin regl öncesi gerginlik sendromuna bu ismi vermişler.İsmini beğenmedim hiç. Neyse efendim benim ficudumun bi dene hormonunu (progesteron beybi) seviyesi düştüğü için ben sinirli mutsuz ve çok yiyen biriymişim. Boku hemen hormona atmak güzel tabi. Zira başka hangi manyak ilk yazısını bir çikilataya yazar. Cevap veriyorum çikilata kırizine girmiş fevkalade muhteşem ama bir o kadar da premenstruel sendromlu bi kız yazar, evet. o yüzden vira diyerekten ilk yazımı benim için pek çikibum olan cinoya adıyorum, hüzünle bir dostu anıyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder