15 Eylül 2010 Çarşamba

ders kayıt


Ders kayıt ekranımda staj dersim (öğretmenlik uygulamaları mayki, bebelere ders anlatacük) gözükmüyo bütün sınıfın ve diğer şubelerin de gözükmüyomuş lan şindi orta yerimden çatlıycam. Danışmanı aradım öğrenci işlerini ara didi iki saat şu dersi alsan mı almasan mı ay nası yapsak diye konuştu. Sonunda telefonu kapatıp öğrenci işlerini aradım “Biz bişiy yapamayız Bölüm Başkanınıza sormalısınız dedi. Neyse bölüm başkanını tanıyorum dersimize girip çıkmışlığı hatta sınıfı pikniğe Bolu’ya götürmüşlüğü vır (üniversitede sınıfça pikniğe gitmek nası bi saçmalıktır parmağımı bu noktaya da basmak isterim... saçma dememe rağmen bnm de gitmem ayrı konu. ayrıca sanane be gittiğimiz yer Bolu lan boru mu... hayır Bolu... üf tiksindim kendimden şu dakka). Sonra bölüm başkanını  aradım. Asistanı pınar hocaya yönlendirdi. Onu da tanıyorum (bendeki de nası bi çevre yarebbi) , en son pınar hocayı aradım "yaa okul müdürleriyle görüşmediğim içün stajınız ders kayıt ekranına konulmadı " didi. "eeee "dedim "cumaya kadar bekle onay verme canım ben cumaya kadar koycam dersi" dedi Sonra tekrar danışmanı aradım bu adamla da aram iyidir. Hocam böyle böyle dedim. Tamam sen normal derslerini seç onayı cuma verirsin dedi sonra da her sene seni onay vermediğin için kaydına aramaktan dilimde tüy bitti cuma onayını ver bak unutma bu kez de aramak zorunda kalırsam bn onay vermiycem bıd bıd bıd nasihat falan  sonuçta halettim. Bi ton kişiyi aradım amk bi ders için ama halloldu lan. Dünden beri etrafıma sinir gazı salıyodum ii oldu gazım çıktı. Cuma da beyimin yanına gitcektim abuuu neyse onun bilgisayardan hallederiz artık. Kaç gündür endişe yumağıyım hormonal midir nedir minnak da olsa bi rahatlama yarattı staj işi . O diil de hormon düzenime sıçıyım. Beni yedi bitirdi yıllardır. Allah belasını versin o hormonların bigün de efendi olun lan adamın asabını bozmayın.

4 yorum:

  1. Brehhh, brehhhh, brehhhhhhh!

    YanıtlaSil
  2. brehh insanın kendine yakışanı giymesidir. evet bu benim şahsi yorumum

    (ya da "kahretsin mükemmel bi insanım"a karşı söylenen bi sözcükmüş veyahut kötü adam gülüşüymüş efendime söyliyim aslen trakya kökenli, balkan türkleri arasında da çok kullanılan bir kelime topluluğuymuş diğer bi yandanda bi çeşit meydan okuma ünlemiymiş
    bi de, "sen daha uyu, biz neler gördük neler" anlamı varmış bkz. ekşi sözlük)

    YanıtlaSil
  3. ve evet hiç üşenmedim baktım. tırsıyorum

    YanıtlaSil
  4. Bazen insanın üzerine duvarlar gelir gibi olur. Kendini küçücük bir hücrede hisseder gibi yaşanrsınız. Bu sıkıntıların geçeci olduğunu inanmamız gerek. Biraz sabır. Herşeyin bir işlevi vardır. hormonların da. Babaannem ağzına bela kelimesini alma diye uyarardı beni. Herşey yoluna girecektir. Biraz sükunet, biraz da suhulet..

    YanıtlaSil