İfrit Bacı
5 Eylül 2010 Pazar
pufff
Gözlüğüm kırıldı offf ya... dışarda lens takıyorum aslında tamam okeyto ama kırılmasaydı… niye kırıldı. Gerçi niye kırıldı biliyorum üstüne oturdum hayvan gibi. Ama olsun bence bu durum çok pipiş.
Bi de ben bu gözlüklerden istiyorum
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder