15 Eylül 2010 Çarşamba

helelelelele



Lan varya çok mutluyum ağzımdan köpükler çıkarıyorum.
-Hayır sevgili diğer kişiliğim, sevgilim bana o kalpli güneş gözlüklerinden almadı. Gerdanıma zümrüt kolye de takmadı zümrüt kolyeler kaç lira ki bi bakıyım ben ona gogıldan merak ettim şimdi-
amaa nihayet bozuk olan uydu alıcısı tamir edildi. Artık mazideki gibi yeniden family guyı izleyebiliciiim ya da… big bang teory!! Oh mon dieu!!! Yepyeni ders yılımın açılmasına bi haftadan az da kalmış olsa bnm için fark etmez ben  gece geç saate değin televizyon izleme şansına sahip dünyadaki nadir insanlardanım. Neden diye sorduğunuzu duyar gibiyim pek değerli insan. İkinci öğretimim de ondan hahayt nası da attım havamı. Bnm dersim akşam 5 buçukta başliyi yawru naabeer. Tamam biliyorum abardım ama bi insanda bi ay boyunca doğru düzgün televizyon izleyemezse sonu bu olur. Kayda değer 4 kanal çekiyodu mına kodğumun televizyonunda yani stv ,kanal 7 zımbırıklarını saymıorum bile.  Bu arada bok ye kanal 7! Seni hiç sevmiyorum! Malsın! Fettoşcusun! Deniz feneriyle anca para yedin, dincisin pissin sana ayrı bi gıcığım. Oh sövdüm rahatladım. Şindi ben habersever bi televizyon izleyicisiyim. Evde olduğumda saat 7 dedin mi tv karşısında biter haber izlerim. Ama bu sikibok kanal 7 nin haberine bi iki defa denk geldim valla tiksindim. Haberden soğudum, tartışma programlarından soğudum… firijit oldum lan.

Ay ama bak sana ramazanda izlediğim komik bi dinci kanal olayını anlatcam ( bak biliyosan anlatmıyım). Bi gün açtım televizyonu bişiy var mı diye bakıyorum ramazan ayındayız. Stvde Oktay usta diye birisi varmış yemek yapıyo iftar programı galiba neyse konuk da Ayla Algan. O kadını da çok severim az delidir böyle hoppirik zıppırık bi kadın. Neyse maykiler adam anlatıyo yemeği bi yandan da Ayla Algan’la sohbet ediyo. Ayla Algan anlatıyo işte Fransaya İtalya ya gittim şunu gördüm buna baktım fln diye. Diyaloğu yazcam buraya:

Ayla Algan: Oktaycım biz götürmüşüz aslında şarabı avrupaya yani Osmanlı götürmüş tanıtmış biz vesile olmuşuz.
Oktay usta: Aylacım şarap değildir o şıradır.
AA: Yok ayol ne şırası eskiden Osmanlı askerleri dolduruyomuş böyle heybelerine üzümü, gidene kadar o orda şarap oluyomuş anlattılar bana orda canım.
O.U: Yok Aylacım şıradır o üzüm şırası. Hem üzüm şırası çok faydalıdır.
AA: Aaaaa ne şırası be anlatıyorum ya sana şarap diye.

Ayla Algan tabii övünerek anlattı şarabı biz öğretmişiz onlara fln diye. Oktay usta da dinci kanal ya stv hem de aylardan ramazan ter boşandı adamdan… şıra diye düzeltmeye ,konuyu değiştirmeye çalıştı fln çok güldüm lan. Mükemmel bi programdı. Yoksa o kadın olmasa bokum gibidir kesin program. Yani stv sen de tırtsın gözümde o gün Ayla Algan’ı çıkardın diye sövmüyorum sana ,aferim adam ol. bum bum çikii çikii bum bum gidim de televizyon izliyim. ahahahaha çocuklar gibi şenim beybi. (Biz bin atlı çocıklar gibi şendik, biz bin atlı o gün dev gibi bi orduyu yendik...)



2 yorum:

  1. Doğru neyse o olmalıdır. Programların çoğu uyduruk kaydırık değil mi?

    YanıtlaSil
  2. programlarla ilgili gerçekten düşündüğüm şey şu: çoğu popüler kültür ürünleri ve genelde yeni nesili boş yetiştirmeye yönelik. hatta özenti. dizilerin oluştuğu şeyler acayip lüks mekanlar bomboş kızlar bomboş erkekler kimse siyaset konuşmaz ya da akademik bi olayı tartışmaz tarihten bahsetmez ya da edebiyattan anlamaz sağlıkla ilgili bi bilgi vermez. geneli aşk, şiddet, moda, aldatma, acı zart zurt
    haber programları yanlı
    magazinle ilgilenmiyorum
    genelde bu kadar ciddi yazmam ama yazasım tuttu galiba

    YanıtlaSil